Zündapp Club Noord-Holland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zündapp Club Noord-Holland

Voor de zündapp en oldtimer liefhebber
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hier kan Uw bericht komen te staan. Neem contact op met de beheerder.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Rittenschema Piet Lakeman 2020
Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptyma 2 maa 2020 - 21:22 van Ron537

» Rittenschema Piet Lakeman 2019
Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptyvr 1 maa 2019 - 22:34 van Ron537

» Langdurig 510 project
Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptyma 12 feb 2018 - 9:39 van Ron537

» Jan-willem wie is dat eigenlijk
Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptywo 7 feb 2018 - 21:03 van J-w

» Zundapp beurs Wijchen 2018
Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptywo 7 feb 2018 - 13:31 van markzundappie

» druk of niet druk?
Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptyza 3 feb 2018 - 15:35 van peter zundapp gts 50

» Motorblok revisie in woord en beeld
Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptywo 13 dec 2017 - 1:15 van Ron537

» Alarmknipperlichten
Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptywo 22 nov 2017 - 23:22 van Ron537

» Rittenschema 2018 Piet Lakeman
Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptydi 21 nov 2017 - 22:43 van Ron537

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Enquête

 

 Dirk Beunis uit Retie (Belgie)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ultragglider




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-06-11
Leeftijd : 59
Woonplaats : Retie

Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Empty
BerichtOnderwerp: Dirk Beunis uit Retie (Belgie)   Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptydi 9 okt 2012 - 20:45

Hallo,
MAg ik mij even voorstellen?
Na 175000000000x geprobeert om op het forum in te loggen is het mij nu eindelijk gelukt, met dank aan Ron.
Ik ben dus Dirk Beunis en ben woonachtig te Retie in Belgie. Dat ligt een 30 km voorbij Eindhoven en in de buurt van Turnhout.
Ik ben dus een hobby restaurateur van Zundapp, van het type 515 en 517,maar zoals zo vaak, heb ik er eigenlijk te weinig tijd voor en doe ik zoveel mogelijk in het weekend aan. Maar dat is het mooie eraan vind ik, dat je er naar toe kan leven en langzaam maar zeker iets kan opbouwen. Toch hoop ik tegen koniginnedag een 515 klaar te hebben.(Hoop doet leven, nietwaar???)
Ik heb momenteel een Laverda LZ125 met Zundappblok die rijklaar is. Vervolgens ben ik bezig aan 2 515-041 uit 1966 en 1965 en 1 518 type(KS100) uit 1968.ik heb ook nog een 434 type bergsteiger(2stuks) die ik momenteel te koop heb staan . Als ze niet verkocht geraken, begin ik daar ook nog aan,maar eigenlijk zijn dit mijn types niet. Ze zijn wel heel charmant en een liefhebber heeft er zeer zeker een mooie basis aan. Ze hebben maar 4000km gereden.
Ik zoek nog wel wat spullen, maar daar kom ik later nog op terug in een ander topic.
Ik ben 48 jaar en heb vroeger in mijn jeugd altijd met Zundapp gereden(gevlogen). Uit pure nostalgie ben ik weer aan het restaureren gegaan, na een stop van bijna 15 jaar. Daarvoor deed ik heel veel flandria.
Ik hoop dat ik jullie voldoende heb ingelicht over wie ik ben,wat ik doe en zal regelmatig dit forum gaan bezoeken.
Met vriendelijke (Zundapp)groetjes uit Belgie,

Dirk Beunis
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dirk Beunis uit Retie (Belgie)   Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptydi 9 okt 2012 - 21:07

Hee hallo Dirk, nogmaals welkom, maar dan nu via het (eindelijk bereikte) forum.
Je hebt heel wat te melden, maar dat is waarschijnlijk een inhaalslag vanwege het niet kunnen bereiken van ons forum.
Voor een typisch Noord-hollands forum een speciaal welkom aan de eerste Belg die zich aanmeldt.
Binnen de landelijke Zündapp Veteranen Club (ZVC) hebben we nog een paar Belgen als lid, maar die zijn dan weer niet actief op dit forum. De meesten daarvan komen dan ook weer uit de agglomeratie van Antwerpen.

Als je wat thuis bent op het forum, dan zien we ook graag wat plaatjes van je verzameling en restauratieprojecten.

Een handleiding om foto's te plaatsen vindt je hier: https://zcnh.actieforum.com/t34-hoe-plaats-je-een-foto-in-je-berichten-op-dit-forum

Even uitprinten, en als naslagwerk gebruiken tijdens het plaatsen van de foto's.
We hopen nog vaak van je te horen en te leren, en als jij ergens mee zit, dan biedt dit forum meestal wel uitkomst. Omdat de meeste leden van dit forum uit Noord Holland komen, is het makkelijk om eens bij elkaar langs te gaan bij grotere problemen, maar dat zie ik jou nog niet zo gauw doen, maar wie weet.....

Fijn dat het je uiteindelijk is gelukt om op het forum te geraken.

Gr,

Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Ultragglider




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-06-11
Leeftijd : 59
Woonplaats : Retie

Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dirk Beunis uit Retie (Belgie)   Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptydi 9 okt 2012 - 21:12

Ron537 schreef:
Hee hallo Dirk, nogmaals welkom, maar dan nu via het (eindelijk bereikte) forum.
Je hebt heel wat te melden, maar dat is waarschijnlijk een inhaalslag vanwege het niet kunnen bereiken van ons forum.
Voor een typisch Noord-hollands forum een speciaal welkom aan de eerste Belg die zich aanmeldt.
Binnen de landelijke Zündapp Veteranen Club (ZVC) hebben we nog een paar Belgen als lid, maar die zijn dan weer niet actief op dit forum. De meesten daarvan komen dan ook weer uit de agglomeratie van Antwerpen.

Als je wat thuis bent op het forum, dan zien we ook graag wat plaatjes van je verzameling en restauratieprojecten.

Een handleiding om foto's te plaatsen vindt je hier: https://zcnh.actieforum.com/t34-hoe-plaats-je-een-foto-in-je-berichten-op-dit-forum

Even uitprinten, en als naslagwerk gebruiken tijdens het plaatsen van de foto's.
We hopen nog vaak van je te horen en te leren, en als jij ergens mee zit, dan biedt dit forum meestal wel uitkomst. Omdat de meeste leden van dit forum uit Noord Holland komen, is het makkelijk om eens bij elkaar langs te gaan bij grotere problemen, maar dat zie ik jou nog niet zo gauw doen, maar wie weet.....

Fijn dat het je uiteindelijk is gelukt om op het forum te geraken.

Gr,

Ron

Ok bedankt Ron.
Trouwens, die belgen, die ken ik ook hoor. Patrick is een hele goede bekende van mij en in het Zundapp wereldje.
Hij heeft het ooit eens gepresteerd om met een KS50 type 530 een vrachtwagen verder te trekken en is een paar jaar geleden in 1 ruk naar Zweden gereden, met Arjen en co.;o))
Je ziet, de wereld is klein.
Greetz,
Dirk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dirk Beunis uit Retie (Belgie)   Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptydi 9 okt 2012 - 21:14

Je kent ze....dan ben je weer in goed (???) gezelschap.
Ja, dat ritje naar Zweden met Arjen en Detlef was wel de ultieme test voor de Dappies...

Overigens....Patrick was gisteren jarig. 53 jaar geworden.

Leuk toch, dat Zündapp wereldje. Ons kent ons!!!!


Gr,
Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Ultragglider




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-06-11
Leeftijd : 59
Woonplaats : Retie

Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Empty
BerichtOnderwerp: Avatar   Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptyzo 14 okt 2012 - 1:24

Ron537 schreef:
Hee hallo Dirk, nogmaals welkom, maar dan nu via het (eindelijk bereikte) forum.
Je hebt heel wat te melden, maar dat is waarschijnlijk een inhaalslag vanwege het niet kunnen bereiken van ons forum.
Voor een typisch Noord-hollands forum een speciaal welkom aan de eerste Belg die zich aanmeldt.
Binnen de landelijke Zündapp Veteranen Club (ZVC) hebben we nog een paar Belgen als lid, maar die zijn dan weer niet actief op dit forum. De meesten daarvan komen dan ook weer uit de agglomeratie van Antwerpen.

Als je wat thuis bent op het forum, dan zien we ook graag wat plaatjes van je verzameling en restauratieprojecten.

Een handleiding om foto's te plaatsen vindt je hier: https://zcnh.actieforum.com/t34-hoe-plaats-je-een-foto-in-je-berichten-op-dit-forum

Even uitprinten, en als naslagwerk gebruiken tijdens het plaatsen van de foto's.
We hopen nog vaak van je te horen en te leren, en als jij ergens mee zit, dan biedt dit forum meestal wel uitkomst. Omdat de meeste leden van dit forum uit Noord Holland komen, is het makkelijk om eens bij elkaar langs te gaan bij grotere problemen, maar dat zie ik jou nog niet zo gauw doen, maar wie weet.....

Fijn dat het je uiteindelijk is gelukt om op het forum te geraken.

Gr,

Ron

Hallo MFaM ,

Ik kan geen avatar op mijn profiel zetten. Weet jij hoe ik dit moet doen? Is dit nog geblokkeerd of ligt het aan mij?
Ik hoor graag van je terug.
Greetz,
MAF
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dirk Beunis uit Retie (Belgie)   Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Emptyzo 14 okt 2012 - 23:50

Ja Dirk, of MAF, dat wordt een beetje lastig met de namen die we hier en daar gebruiken.
Laten we het op dit forum houden bij de namen "Dirk"en "Ron".
Wat we elders doen, is afhankelijk van de bijbehorende omstandigheden.

Dan nu je vraag.
Krijg je een foutmelding, of is je plaatje te groot of het verkeerde format?
De gegeven maten zijn richtlijnen waar je net van af mag wijken.
(150 pixels breed, 200 pixels hoog, en max. 64 Kb)

Mocht het je niet lukken, stuur mij dan het gewenste plaatje naar mijn privé mailadres, dan zet ik hem er wel voor je in, maar wel eerst zelf blijven proberen hè???

Er zit geen blokkade op het plaatsen van een avatar, dus ben benieuwd wat bij jou het probleem is...

We horen wel...

Gr,
Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Gesponsorde inhoud





Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dirk Beunis uit Retie (Belgie)   Dirk Beunis uit Retie (Belgie) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dirk Beunis uit Retie (Belgie)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zündapp Club Noord-Holland :: Wie ben jij?? Wat rij jij??-
Ga naar: