Zündapp Club Noord-Holland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zündapp Club Noord-Holland

Voor de zündapp en oldtimer liefhebber
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hier kan Uw bericht komen te staan. Neem contact op met de beheerder.
Soortgelijke onderwerpen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Rittenschema Piet Lakeman 2020
Even voorstellen Erik Emptyma 2 maa 2020 - 21:22 van Ron537

» Rittenschema Piet Lakeman 2019
Even voorstellen Erik Emptyvr 1 maa 2019 - 22:34 van Ron537

» Langdurig 510 project
Even voorstellen Erik Emptyma 12 feb 2018 - 9:39 van Ron537

» Jan-willem wie is dat eigenlijk
Even voorstellen Erik Emptywo 7 feb 2018 - 21:03 van J-w

» Zundapp beurs Wijchen 2018
Even voorstellen Erik Emptywo 7 feb 2018 - 13:31 van markzundappie

» druk of niet druk?
Even voorstellen Erik Emptyza 3 feb 2018 - 15:35 van peter zundapp gts 50

» Motorblok revisie in woord en beeld
Even voorstellen Erik Emptywo 13 dec 2017 - 1:15 van Ron537

» Alarmknipperlichten
Even voorstellen Erik Emptywo 22 nov 2017 - 23:22 van Ron537

» Rittenschema 2018 Piet Lakeman
Even voorstellen Erik Emptydi 21 nov 2017 - 22:43 van Ron537

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Enquête

 

 Even voorstellen Erik

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Erikpower

Erikpower


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 22-01-13
Woonplaats : Cruquius

Even voorstellen Erik Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen Erik   Even voorstellen Erik Emptydi 22 jan 2013 - 11:07

Hallo Zundapp vrienden,

Even voorstellen: ik ben 45 jaar en woon in de Cruquius, ben in het bezit van twee Zundapp’s… 1 boswachter 517-05 uit 1975 en een 517-20 uit 1969..

De boswachter is op een uitlaat na nog helemaal origineel zoals ik hem in 1984 overgenomen heb van mijn buurvrouw toen de haar man was overleden, ik heb hem dus al een tijdje. Hij heeft zeker 18 jaar stil gestaan in de schuur bij mijn ouders, toen deze gingen verhuizen heb ik hem thuis in de garage gezet, op een gegeven moment dacht ik “weg ermee” doe er toch niets mee en als mijn zoon groot is wil hij toch iets anders……

Volle tank met oude benzine schoon gespoeld, motorolie ververst, benzine slang vernieuwd en voordat ik de carburateur ging schoonmaken… toch even proberen….en ja hoor na 2 á 3 trappen gewoon lopen…helemaal geen carburateur schoonmaken. Na een proef rondje was ik eruit hij gaat helemaal niet weg!!! Nu rij ik er dagelijks op, geweldig, ook mijn kinderen vinden het te gek, en willen als het enigszins kan op de Zundapp! Vooral mijn zoon (Cool.

Al snel had ik het Zundapp virus te pakken, en kocht ik voor weinig de 517-20 uit ’69 als barrel, ben nu samen mijn zoon er een special van aan het maken.. Als het lukt, wil ik hem meteen laten keuren naar een motorfiets, het is nu nog een Duitser… Verder vindt ik het leuk om beide Zundapp’s geforceerd gekoeld te blijven rijden, heeft iets, weet niet wat.

Het lijkt me leuk om e.e.a. van het Zundapp virus te delen op dit forum en eventueel leuke ritten te kunnen maken… Via Andy ook net voorgesteld, ben ik achter het bestaan van dit forum gekomen..

Groet, Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.slipstream-slotracing.nl
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Even voorstellen Erik Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen Erik   Even voorstellen Erik Emptydi 22 jan 2013 - 15:45

Hallo Erik, en welkom op ons [bescheiden] forum voor Zündapp liefhebbers uit vnl. Noord Holland.

Heel herkenbaar verhaal, zoals jij aan je Zündapp bent gekomen. Ik denk dat het bij velen zo gegaan is, en eenmaal met het virus besmet, komt je er lastig weer vanaf. (alsof je dat zou willen.)

Qua leeftijd hoor jij ook nog bij de "jongeren", maar dat zie je tegenwoordig ook steeds vaker gebeuren.
Jouw zoon zal zich ook wel thuisvoelen op zo'n echte schakelbrommer, die het vrijwel altijd doet.

Als het je lukt, laat dan eens wat foto's van je Dappies zien. Ik zag dat onze Kees Langedijk je al behulpzaam is geweest bij het verkrijgen van het pdf file-tje waarin beschreven staat hoe je foto's kunt uploaden.
Mocht het niet lukken, laat het dan weten, dan zoeken we verder.

Veel plezier op het forum, waarvan we hopen dat je er zult vinden wat je zoekt, of eventueel behulpzaam kunt zijn bij vragen van overige forumleden.

Gr,

Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
redracing
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 27-12-12
Woonplaats : heemskerk

Even voorstellen Erik Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen Erik   Even voorstellen Erik Emptydo 21 feb 2013 - 17:31

Hoi Erik, toch maar aangemeld leuk man. Zoals je weet heb ik vorig jaar ook maar een zundapp gekocht, staat niet bij de kreidlers in de garage confused

Hij is bijna klaar, als het weer het toelaat brom ik es een keer bij je langs. Is een mooi ritje richting cruqius.
Ben zoals je weet een lange afstand rijder.

groet
Andy,
Terug naar boven Ga naar beneden
Erikpower

Erikpower


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 22-01-13
Woonplaats : Cruquius

Even voorstellen Erik Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen Erik   Even voorstellen Erik Emptydo 21 feb 2013 - 22:34

Hoi Andy,

Heb je de Dapp thuis staan zodat je hem sneller kan pakken Very Happy

Leuk om een keer langs te komen kun je kijken hoe eea voorderd met de special. Ik geef anders ook wel eens een belletje rij ook vaak naar de VeslerBroek (wim)

Hoe gaat het met de planning van de rit die je in je hoofd hebt, lijkt me leuk...

Groetjes,

Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.slipstream-slotracing.nl
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen Erik Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen Erik   Even voorstellen Erik Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen Erik
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» milkyway (erik ) steld zich voor
» even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zündapp Club Noord-Holland :: Wie ben jij?? Wat rij jij??-
Ga naar: