Zündapp Club Noord-Holland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zündapp Club Noord-Holland

Voor de zündapp en oldtimer liefhebber
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hier kan Uw bericht komen te staan. Neem contact op met de beheerder.
Soortgelijke onderwerpen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Rittenschema Piet Lakeman 2020
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyma 2 maa 2020 - 21:22 van Ron537

» Rittenschema Piet Lakeman 2019
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyvr 1 maa 2019 - 22:34 van Ron537

» Langdurig 510 project
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyma 12 feb 2018 - 9:39 van Ron537

» Jan-willem wie is dat eigenlijk
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptywo 7 feb 2018 - 21:03 van J-w

» Zundapp beurs Wijchen 2018
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptywo 7 feb 2018 - 13:31 van markzundappie

» druk of niet druk?
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyza 3 feb 2018 - 15:35 van peter zundapp gts 50

» Motorblok revisie in woord en beeld
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptywo 13 dec 2017 - 1:15 van Ron537

» Alarmknipperlichten
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptywo 22 nov 2017 - 23:22 van Ron537

» Rittenschema 2018 Piet Lakeman
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptydi 21 nov 2017 - 22:43 van Ron537

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Enquête

 

 Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cees
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-04-14
Woonplaats : Twisk

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyzo 6 apr 2014 - 11:54

maar ik ben wel op zoek naar een nette brommer liefst uit de omgeving West-Friesland.
Ik rij nu op en Sparta sa50. En ik ben niet bepaald een sleutelaar. Dus heb je nog iets leuks, rijklaar,  in de aanbieding stuur dan even een berichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyzo 6 apr 2014 - 23:49

Hallo Cees, welkom op het ZCNH forum.
Als ik alleen de kopregel lees, dan denk ik: "Wat doe je dan in vredesnaam op het Zündapp forum", maar als ik de rest van het artikel lees, dan wordt e.e.a. duidelijk. Laughing Laughing 
Maar je zit dus niet helemaal zonder, als je al een Sparta rijdt, maar het ultieme Zündapp gevoel ervaar je toch het meest op een.......Zündapp!!!
Ik heb laatst van iemand een aanbieding gehad over een Zündapp die te koop was, maar heb er eigenlijk niets meer van gehoord. Goed dat dit weer even "boven water" komt.
Ik zal nog eens naar de status informeren, en als het wat is, dan meldt ik je dat.
Verder weet ik, dat Peter Hanff, die ook (zij het zeer beperkt) op dit forum zit, ook regelmatig wat in de aanbieding heeft.
Ik zal ook eens bij hem te rade gaan.
Dus blijf de berichten maar volgen op het forum, en lees of schrijf zelf ook nog even door, je weet nooit wat je allemaal tegenkomt.

Laat even je woonplaats weten, dan kunnen we misschien gerichter te werk gaan.

Nogmaals welkom, en ik hou je op de hoogte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Cees
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-04-14
Woonplaats : Twisk

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyma 7 apr 2014 - 20:45

Hoi Ron,

Bedankt voor je welkomst woordje.
Ja idd met zo een aanhef kan je je op elk forum inschrijven maar ik ben op dus zoek naar een leuke Zündapp. Grappig overigens dat het woord Zündapp als fout gespeld staat als ik het hier intyp  Smile 
Ik woon zelf in Twisk maar ik twijfel of jij mij ergens kan helpen gezien jouw woonplaats.  Very Happy 
Ik wacht met spanning af wat komen gaat. Nu even lekker rondkijken in het ZCNH forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyma 7 apr 2014 - 22:16

Hoi Cees, dat het woord "Zündapp" als fout aangegeven wordt, komt door je eigen editor/woordenboek. Jouw woordenboek herkent het woord niet, en zal het als verkeerd gespeld onderstrepen. Als je op het onderstreept woord klikt met je rechter muistoets, krijg je een lijstje met mogelijke woorden die je zou willen gebruiken, maar eronder staat ook de mogelijkheid om het 'verkeerde' woord toe te voegen aan je woordenlijst. Als je dat doet, zal het woord de volgende keer niet meer als fout aangegeven worden. Als je dan b.v. Zundapp (dus zonder puntjes op de U) schrijft, zal het weer als fout aangemerkt worden. Zo werkt dat een beetje... Maar ook dat woord kun je in de woordenlijst opnemen.
Als jij in Twisk woont, dan weet ik nog wel iemand bij jou in de buurt die ook veel met Zündapp's doet. Hij woont in Opperdoes, dus da's zo'n beetje om de hoek.
Op dit forum bekend als "Jaap".
Zoek hem ook maar eens op in de gebruikerslijst, en stuur hem gerust een PM (personal message) of hij wellicht iets weet over een Zündapp die te koop staat.

Succes ermee en zodra ik iets weet, laat ik het jou weten.

Gr,
Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Cees
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-04-14
Woonplaats : Twisk

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptydi 8 apr 2014 - 19:36

haha,
Jaap had ik al heel snel gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptydi 8 apr 2014 - 21:21

Jaap is ook uiterst deskundig op het gebied van Zündapp, en een vraagbaak voor velen.
Dus als het bij jou om de hoek is, zou ik adviseren: Doe er je voordeel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Cees
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-04-14
Woonplaats : Twisk

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyzo 13 apr 2014 - 16:12

Cees zonder Zündapp maar niet lang meer.
Vandaag een deal gesloten dankzij een tip van Ron. Ron bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyzo 13 apr 2014 - 19:00

Nou Cees, gefeliciteerd met je deal. Wanneer ga je hem ophalen?
Peter woont vlak bij mij, dus ik wil je aankoop dan wel even zien rijden....

Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Cees
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-04-14
Woonplaats : Twisk

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyzo 13 apr 2014 - 21:24

hoi Ron,
Peter kijkt hem nog even na en reviseert het blokje ook nog even.
Het kan dus wel een paar weekjes duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyzo 13 apr 2014 - 22:16

Ja, dat was "part of the deal"....Dan loop ik binnenkort wel even bij hem binnen..
Is 'ie in het echt net zo mooi als op het plaatje?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Cees
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-04-14
Woonplaats : Twisk

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyzo 13 apr 2014 - 23:06

Bijna
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyma 21 apr 2014 - 21:59

Hoi Cees, ik heb de kopregel van deze berichten even aangepast, van "zonder, naar MET Zündapp"...

Ik ben gisteren even bij Peter geweest, en hij is druk bezig met het reviseren van je motorblok. Ziet er mooi uit hoor, en zul je nog jaren plezier van kunnen hebben.

Wens je dan ook veel rijplezier als je de brommer hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Cees
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-04-14
Woonplaats : Twisk

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyma 21 apr 2014 - 22:08

Hoi Ron
bedankt voor het aanpassen van de kopregel.
Fijn dat Peter druk bezig is. Vandaag zijn wij in Venhuizen geweest en het begint nu wel te jeuken ipv kriebelen. ;-)
Ik wacht met spanning op de "ophaal dag".
Terug naar boven Ga naar beneden
Cees
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-04-14
Woonplaats : Twisk

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyzo 11 mei 2014 - 12:18

Peter is zo vriendelijk geweest om mijn eerste Zündapp thuis te bezorgen. Hij staat nu al een paar dagen te blinken IJ de schuur. vanwege het slechte weer nog niet de weg op geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Emptyzo 11 mei 2014 - 14:34

Kijk....dat noemen we nou "Service" met een dikke "S". Alleen jammer dat het van dat geitenweer is, en je niet optimaal van je nieuwe aanwinst kunt genieten. Maar alleen maar ernaar kijken kan ook al een bepaalde voldoening geven. Nu maar hopen dat Piet Paulusma wat beter weer in de aanbieding heeft! We hebben al een mooie rit in de planning, en het zou leuk zijn als je die met ons kon meerijden, maar dan moet het in elk geval wel droog zijn, anders gaan wij ook niet.

Succes met je Zündapp en we hopen nog veel van je te horen en te zien. Plaats eens wat fotootjes als je tijd hebt.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Gesponsorde inhoud





Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp   Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET  Zundapp Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo allemaal ik ben Cees zonder / maar nu MET Zundapp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik heb een Zundapp op het oog, maar...
» hallo zundapp vrienden.
» Hallo zundapp vrienden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zündapp Club Noord-Holland :: Wie ben jij?? Wat rij jij??-
Ga naar: