Zündapp Club Noord-Holland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zündapp Club Noord-Holland

Voor de zündapp en oldtimer liefhebber
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hier kan Uw bericht komen te staan. Neem contact op met de beheerder.
Soortgelijke onderwerpen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Rittenschema Piet Lakeman 2020
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptyma 2 maa 2020 - 21:22 van Ron537

» Rittenschema Piet Lakeman 2019
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptyvr 1 maa 2019 - 22:34 van Ron537

» Langdurig 510 project
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptyma 12 feb 2018 - 9:39 van Ron537

» Jan-willem wie is dat eigenlijk
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptywo 7 feb 2018 - 21:03 van J-w

» Zundapp beurs Wijchen 2018
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptywo 7 feb 2018 - 13:31 van markzundappie

» druk of niet druk?
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptyza 3 feb 2018 - 15:35 van peter zundapp gts 50

» Motorblok revisie in woord en beeld
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptywo 13 dec 2017 - 1:15 van Ron537

» Alarmknipperlichten
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptywo 22 nov 2017 - 23:22 van Ron537

» Rittenschema 2018 Piet Lakeman
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptydi 21 nov 2017 - 22:43 van Ron537

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Enquête

 

 even voorstellen....daar is ie weer de spartaman

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
spartaman072
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 28-05-14
Leeftijd : 139
Woonplaats : Alkmaar

even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen....daar is ie weer de spartaman   even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptywo 28 mei 2014 - 7:26

hallo,


Na enige jaren eindelijk weer terug...de meeste kennen me wel , heb al eerder met de noordhollands zundapp afdeling vanuit Opperdoes enkele toertocten gereden met een zwart/witte snelle Sparta GI-50 grandsport van 1966 , met JLO geforceerde koeling, maar heb tegenwoordig ook de beschikking van een Zundapp 515-006 van bj 1965 supercombinette. Thans voorzien van een gereviceerde geforceerde 4 voetbak type 267 (duitse met grote spoelkanalen) met 6,3 pk 50cc cilinder, 15 mm bing....

Maar tegenwoordig ben ik betrokken bij de Alkmaarse Bromfiets Club en organiseer ook oldtimer toerritten voor klassiekers tot bj 1984. Onlangs hebben we met de het rondje Ijsselmeer gereden vanuit Alkmaar met 12 deelnemers , overgens allemaal zundapp...

gaarne begroet ik u bij een meeting of tijdens een toertocht,

Met vriendelijke groet,

Arnold Berkhout

Alkmaarse Bromfiets Club
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen....daar is ie weer de spartaman   even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptywo 28 mei 2014 - 13:57

Hallo Arnold, en welkom op ons Zündapp forum specifiek bedoeld voor Noord Hollanders.
Natuurlijk kennen we jou van je deelname aan onze ritten op je Sparta, maar vinden het natuurlijk nog leuker dat je nu ook over een Zündapp beschikt, en niet zomaar ééntje.... Zo te lezen kun je nu echt met de "grote mannen" mee....
Maar als (mede)organisator van de ABC, zouden we het ook wel leuk vinden om eens met jouw club een rondje mee te rijden, dus als het zover is, of als er een agenda voor ritten is, dan laat je het maar weten in de rubriek toerritten hier op het forum.

Wellicht tot ziens op één van jullie of onze ritten.

Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
spartaman072
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 28-05-14
Leeftijd : 139
Woonplaats : Alkmaar

even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen....daar is ie weer de spartaman   even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Emptyza 31 mei 2014 - 21:57

De organisatie van de Alkmaarse Bromfiets Club doet ik geheel in eigen beheer en doordat ik nogal vaak op dat malle ding rijd en vervolgens twee ritten ieder weekend bij andere organisatie's meedoet. Weet ik vrij veel wat wel en bovenal niet mogelijk is. Tevens rijd het ABC voornamelijk met een kleine groep max 15 man om het onoverkomelijke oponthoud zoveel mogelijk te voorkomen. En ik ga ervan uit dat iedereen op betrouwbaar materiaal rijd, niet die vreselijke mooi makers die gewoon in de woonkamer met een kleedje 1 of 2x per jaar naar buiten mogen ! Had anders geïnvesteerd in een mooi schilderij ....kan je ook alleen maar naar kijken.. Overgens rijd ik zo'n kleine 400km /week soms alleen een rondje IJsselmeer of ff vissie halen in Scheveningen ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen....daar is ie weer de spartaman   even voorstellen....daar is ie weer de spartaman Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen....daar is ie weer de spartaman
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» Even voorstellen
» Even mij voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zündapp Club Noord-Holland :: Wie ben jij?? Wat rij jij??-
Ga naar: