Zündapp Club Noord-Holland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zündapp Club Noord-Holland

Voor de zündapp en oldtimer liefhebber
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hier kan Uw bericht komen te staan. Neem contact op met de beheerder.
Soortgelijke onderwerpen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Rittenschema Piet Lakeman 2020
even voorstellen - Pagina 2 Emptyma 2 maa 2020 - 21:22 van Ron537

» Rittenschema Piet Lakeman 2019
even voorstellen - Pagina 2 Emptyvr 1 maa 2019 - 22:34 van Ron537

» Langdurig 510 project
even voorstellen - Pagina 2 Emptyma 12 feb 2018 - 9:39 van Ron537

» Jan-willem wie is dat eigenlijk
even voorstellen - Pagina 2 Emptywo 7 feb 2018 - 21:03 van J-w

» Zundapp beurs Wijchen 2018
even voorstellen - Pagina 2 Emptywo 7 feb 2018 - 13:31 van markzundappie

» druk of niet druk?
even voorstellen - Pagina 2 Emptyza 3 feb 2018 - 15:35 van peter zundapp gts 50

» Motorblok revisie in woord en beeld
even voorstellen - Pagina 2 Emptywo 13 dec 2017 - 1:15 van Ron537

» Alarmknipperlichten
even voorstellen - Pagina 2 Emptywo 22 nov 2017 - 23:22 van Ron537

» Rittenschema 2018 Piet Lakeman
even voorstellen - Pagina 2 Emptydi 21 nov 2017 - 22:43 van Ron537

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Enquête

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
zundeppie
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 14-02-15

even voorstellen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen - Pagina 2 Emptyzo 22 feb 2015 - 12:37

gister bij Massink geweest ,een 68 tands achter tandwiel en een zuiger voor de ks125 aan geschaft en een paar uur gebabbeld
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



even voorstellen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen - Pagina 2 Emptyzo 22 feb 2015 - 13:13

lekker hoorr!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
zundeppie
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 14-02-15

even voorstellen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen - Pagina 2 Emptyzo 22 feb 2015 - 13:44

de 68 tands is om me aan de 50 km/h te houden voor op het fietspad ,das niet met de 125 hoor maar met een 517 brommert
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

even voorstellen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen - Pagina 2 Emptyzo 22 feb 2015 - 23:14

Altijd gezellig bij Jos natuurlijk. 't is jammer dat het hiervandaan zo'n bere-eind rijden is, maar als je echt iets nodig hebt wat alleen door Jos geleverd kan worden, is het altijd wel weer leuk om er te zijn.

Enehhhh 50km/h op het fietspad???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
zundeppie
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 14-02-15

even voorstellen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen - Pagina 2 Emptyma 23 feb 2015 - 15:42

de huidige regelgeving is zo scherp tegenwoordig dat als met de correctie sneller ga dan 52 km/h behoorlijk bij de kladden gepakt word ,we hebben nu meer te verliezen dan vroeger bv kenteken ,rijbewijs en dan de boete maar die was er vroeger ook al en de snelheden die we vroeger reden kan je helemaal niet meer maken en waarschijnlijk een in beslagname om de deur komt kijken en dat allemaal om met een brommer te rijden ,ga me dus hoe is het mogelijk maar aan de regels houden qua snelheid en ook maar iets op motor kenteken zz om snel te rijden , maar eerst 68 x 12 tands x 13500/14000 rpm om wat van mn broer te testen waar deze mee wil gaan rijden off road

ja het gesprek met Jos en zn baas was openend en enerverend en denk dat we nog eens wat gaan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 274
Woonplaats : Nazareth

even voorstellen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen - Pagina 2 Emptyma 23 feb 2015 - 20:12

Ik weet het, een paar andere Zündapp rijders zijn kort geleden ook al "het haasje" geweest, met snelheden van > 70 km/h.
En dan is het: kenteken inleveren, en brommer op "WOK" status (Wacht Op Keuren bij RDW) om alles weer in originele staat (= 45 km/h) terug te brengen, plus de kosten van bekeuring en herkeuring RDW.
Ik denk dat ik mijn 540 ook maar als motorfiets laat keuren. Zo is de lol er snel vanaf!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
zundeppie
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 14-02-15

even voorstellen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen - Pagina 2 Emptyma 23 feb 2015 - 21:21


het word dus een 2de brommer op motor kenteken kan je weer ongestoord je gang gaan , wel inschatten wat de mogelijkheden zijn qua pk,s , bv een 517 die met een 125 cc goed gekeurd is met 17 pk zou je het dus in die richting qua pk,s kunnen zoeken .
het is jammer dat het deze kant op moet maar we hebben gewoon meer te verliezen , een boete is nog te doen en dat weten ZIJ ook .
dan maar een tijdje 52 km/h over het fietspad
Terug naar boven Ga naar beneden
Scherprijder




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 04-10-15

even voorstellen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen - Pagina 2 Emptyzo 4 okt 2015 - 9:53

Beste lezers,

Mijn naam is Scherprijder en ik woon omgeving Haarlem.
Ben druk bezig met proefritten op Zündapps en dan de KS 80, omdat ik met dit type graag wil gaan rijden en mooie tochtjes maken.
Ik heb op een opgevoerde gereden en ook met een andere kit z.g. Parmakit.
Deze laatste is geheel gerestaureerd en gereviseerd, maar trok slecht op en hield ook in bij doortrekken in elke versnelling. Zit een Mikuni 21 mm op een 120 cc kit, dus dat werkt vlgs mij al sowieso niet. Verder maakte de KS 80 bij volgas en dan gas loslaten een erg pingelend geluid in de cijlinder. De verkoper zegt, dat alle Zündapps dit hebben. Zelf denk ik dat deze kit minimaal een 24 mm carburatuer nodig heeft. Mijn vraag is, is er iemand in de buurt die ik kan contacten en hierover van gedachten kan wisselen. Ik moet n.l. snel beslissen of ik deze ga kopen of niet. De gehele KS 80 ziet er prachtig uit, maar rijdt dus niet goed. En kost ook best veel geld. Wat is dus wijsheid. Sorry voor het hele verhaal. Mvg. Scherprijder
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





even voorstellen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zündapp Club Noord-Holland :: Wie ben jij?? Wat rij jij??-
Ga naar: