Zündapp Club Noord-Holland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zündapp Club Noord-Holland

Voor de zündapp en oldtimer liefhebber
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hier kan Uw bericht komen te staan. Neem contact op met de beheerder.
Soortgelijke onderwerpen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Rittenschema Piet Lakeman 2020
even voorstellen Emptyma 2 maa 2020 - 21:22 van Ron537

» Rittenschema Piet Lakeman 2019
even voorstellen Emptyvr 1 maa 2019 - 22:34 van Ron537

» Langdurig 510 project
even voorstellen Emptyma 12 feb 2018 - 9:39 van Ron537

» Jan-willem wie is dat eigenlijk
even voorstellen Emptywo 7 feb 2018 - 21:03 van J-w

» Zundapp beurs Wijchen 2018
even voorstellen Emptywo 7 feb 2018 - 13:31 van markzundappie

» druk of niet druk?
even voorstellen Emptyza 3 feb 2018 - 15:35 van peter zundapp gts 50

» Motorblok revisie in woord en beeld
even voorstellen Emptywo 13 dec 2017 - 1:15 van Ron537

» Alarmknipperlichten
even voorstellen Emptywo 22 nov 2017 - 23:22 van Ron537

» Rittenschema 2018 Piet Lakeman
even voorstellen Emptydi 21 nov 2017 - 22:43 van Ron537

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Enquête

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
CeesR




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 30-12-16

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen Emptyvr 30 dec 2016 - 23:01

Goedenavond Dappers,

bij deze stel ik mij even voor.

De naam is Cees en ik kom uit Grootebroek. Mijn bouwjaar is '65 dus een " ouwe" ? nieuweling. Momenteel moet ik mij verplaatsen met een plastik gebakje van het merk Kymco. Maar,......... zodra de financiën het toelaten zal d'r een Zundapp! komen. Mijn voorkeur gaat uit naar iets tussen 1970 en 1974 qua modellen. Net even een fractie moderner dan de bekende klotestoter ( die mijn vader had van '68 tot '76 ) dus geen geforceerde koeling en bull tank voor mij.

Verder ga ik hier lekker lezen en genieten van al het mooi's wat er getoond word.

Een ieder alvast een goed uiteinde en een fantastisch 2017 gewenst!

Groeten CeesR
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptyma 2 jan 2017 - 19:32

Hallo Cees,
Welkom op ons NH Zündapp forum en gelijk de beste wensen voor 2017.

Als het allemaal gaat lukken, beloofd het dus een goed jaar te gaan worden wat Zündapp betreft.
Heb je al je oog laten vallen op een specifieke brommer, of is het zoeken nog in volle gang?

Ik hoop dat het je gaat lukken, en hoop dat je daarvan ook melding zal maken met eventueel wat foto's.
Mocht je informatie omtrent een bepaald model of techniek willen hebben, dan horen we dat ook graag, en zullen je met raad en daad terzijde staan.

Succes met de aanschaf...

Groeten,
Ron (namens bestuur ZCNH forum)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
CeesR




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 30-12-16

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptyma 2 jan 2017 - 20:20

Hoi Ron,

hartelijk dank voor je welkom.

Echt een specifiek type, wel daar ben ik nog niet uit. Een goudhaantje 517-35 L0 vind ik super, maar ook de wat bescheidener kleur blauw vind ik heerlijk ( old fashion ) om te zien. Maar de opvolger daarvan in het knal oranje, met losse koplamp is een topper! Oftewel is word heen en weer geslingerd tussen de diverse modellen. De een is nog mooier dan de ander.

Zelfde heb ik met het blok of de versnellingsbak. Meestal draag ik van die grote zware en stijve bergschoenen, model werkschoenen, wat het schakelen er niet gemakkelijker op maakt. Dus een handbak, kan ik ook wel weer waarderen. Zat ooit op mijn 1e brommertje die ik als 11 jarige van mijn oom kreeg. Een Batavus met JLO blok, als ik me niet vergis.

Maar ja, wil je een klein beetje purrie, ben je waarschijnlijk beter af met een 4 of 5 bak. Maar goed, ik heb de tijd, momenteel zit ik in een wat " kloterige " situatie die me niet veel ruimte geeft. We zullen zien wat het gaat worden en wanneer.

Uiteraard houd ik dit forum op de hoogte, da's juist het leuke van een forum, al kan het nog wel even duren voor er tot aanschaf kn worden over gegaan.

Groeten Cees
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptyma 2 jan 2017 - 20:40

Hoi Cees, je schrijft dat je in Grootebroek woont. Heb je wat kennissen in de buurt die je wat info kunnen geven mbt de diverse type/modellen Zündapp?

Ikzelf woon in Bovenkarspel, en in Enkhuizen kun je bij de webshop: "www,zundappwereld.nl" ook info vinden. De eigenaar (Jan van Kessel) verkoopt zo nu en dan ook nog wel eens een Zundapp.

Er zijn redelijk wat mensen in deze omgeving die je allemaal de benodigde info kunnen geven.
Dus...laat maar weten als het nodig is.
Er gebeurd op het forum niet zoveel, dus neem je tijd om het model van je dromen te vinden.

Succes ermee,

Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Gesponsorde inhoud





even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» Even mij voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zündapp Club Noord-Holland :: Wie ben jij?? Wat rij jij??-
Ga naar: