Zündapp Club Noord-Holland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zündapp Club Noord-Holland

Voor de zündapp en oldtimer liefhebber
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hier kan Uw bericht komen te staan. Neem contact op met de beheerder.
Soortgelijke onderwerpen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Rittenschema Piet Lakeman 2020
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptyma 2 maa 2020 - 21:22 van Ron537

» Rittenschema Piet Lakeman 2019
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptyvr 1 maa 2019 - 22:34 van Ron537

» Langdurig 510 project
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptyma 12 feb 2018 - 9:39 van Ron537

» Jan-willem wie is dat eigenlijk
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptywo 7 feb 2018 - 21:03 van J-w

» Zundapp beurs Wijchen 2018
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptywo 7 feb 2018 - 13:31 van markzundappie

» druk of niet druk?
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptyza 3 feb 2018 - 15:35 van peter zundapp gts 50

» Motorblok revisie in woord en beeld
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptywo 13 dec 2017 - 1:15 van Ron537

» Alarmknipperlichten
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptywo 22 nov 2017 - 23:22 van Ron537

» Rittenschema 2018 Piet Lakeman
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptydi 21 nov 2017 - 22:43 van Ron537

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Enquête

 

 Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.   Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptyza 5 maa 2011 - 21:58

Hier een beschrijving met schermafbeeldingen, over het uploaden van een foto vanuit je eigen PC, middels de foto site "ImageShack". Je hoeft hierop GEEN account aan te maken om foto's te kunnen uploaden, maar als je dat wel wilt doen, is het verder gratis aan te maken.

In deze link staat het document met de beschrijving.

http://members.quicknet.nl/rmb24/Forumfoto.pdf

Print het eventueel uit, en raadpleeg het tijdens het uploaden, maar ik verzeker je, dat je er na een paar foto's wel zonder kunt.

Mocht dit nog problemen geven, dan hoor ik dat graag.
Succes,

Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Kees 70cc
Admin
Admin
Kees 70cc


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 70
Woonplaats : Hoorn

Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.   Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptyza 5 maa 2011 - 22:23

Profi werk Ron je pdf file.... Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zcnh.actieforum.com
Zundapp 529-05
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 07-07-12

Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.   Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptydi 10 jul 2012 - 21:20

Is nog niet gelukt ik wil dit even op mijn gemak uitvogelen.
Bedankt voor de info
m.v.g. Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
Erikpower

Erikpower


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 22-01-13
Woonplaats : Cruquius

Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.   Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptydi 22 jan 2013 - 11:33

Hallo Ron,

Ik probeer het pdfje over het plaatsen van foto's te openen, maar dat lukt bij mij niet, sterker nog de boel slaat op slot/vast.. zou je e.e.a. kunnen nakijken, alvast bedankt.

gr. Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.slipstream-slotracing.nl
Kees 70cc
Admin
Admin
Kees 70cc


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 70
Woonplaats : Hoorn

Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.   Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptydi 22 jan 2013 - 12:00

Erikpower schreef:
Hallo Ron,

Ik probeer het pdfje over het plaatsen van foto's te openen, maar dat lukt bij mij niet, sterker nog de boel slaat op slot/vast.. zou je e.e.a. kunnen nakijken, alvast bedankt.

gr. Erik

Hoi Ron ik probeer het ook, maar hier gaat het perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zcnh.actieforum.com
Erikpower

Erikpower


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 22-01-13
Woonplaats : Cruquius

Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.   Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptydi 22 jan 2013 - 12:25

het blijft bij mij fout gaan, kan ik misschien een pdf via een pb krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.slipstream-slotracing.nl
Kees 70cc
Admin
Admin
Kees 70cc


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 70
Woonplaats : Hoorn

Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.   Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptydi 22 jan 2013 - 12:36

Erikpower schreef:
het blijft bij mij fout gaan, kan ik misschien een pdf via een pb krijgen...

Stuur je Email adres Erik maar naar mij, dan mail ik de file naar je toe...Mijn mail adres is

ct.langedijk@quicknet.nl



Terug naar boven Ga naar beneden
https://zcnh.actieforum.com
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.   Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Emptyvr 4 jul 2014 - 21:39

Er is nog een mogelijkheid die erg simpel werkt.
Maak een account aan op "MIJN ALBUM". Daar kun je 1 GB aan foto's plaatsen en van daaruit heel makkelijk de link maken naar b.v. een forum. Als je foto's op "mijn album" hebt gezet, klik je de foto aan, en je ziet aan de linkerkant naast de foto een viertal blauwe vierkante blokjes.
Twitter/Facebook/kettingschakel en een brief(mail)
Klik op het kettingschakeltje en dat zie je een klein schermpje met foto's.
Bovenste foto link naar foto, en onderste geeft de links naar het gehele album)
Naast de bovenste foto (link foto) neem je de middelste link (die met [ IMG ]) en klik ernaast in het vakje op 'kopieëren'.
Dan ga je weer terug naar het forum waar je de foto wilt plaatsen, en daar druk je op Çtrl/V en dan is de foto geplaatst.
Als voorbeeld:
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Foto-4MKSO67O-D
Het is heel simpel en gratis op "Mijn Album".
Enige voorwaarde is, dat je minimaal eens in de 60 dagen even op het album inlogd. Doe je dat niet krijg je nog een bericht, maar als je dat ook negeert, worden je foto's verwijdert.
Ook handig als je de foto's met anderen (familie/vrienden/kennissen) wilt delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Gesponsorde inhoud





Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.   Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe plaats je een foto in je berichten op dit forum.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even mij voorstellen
» Foto's plaatsen in het juiste formaat

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zündapp Club Noord-Holland :: Algemene vragen-
Ga naar: