Zündapp Club Noord-Holland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zündapp Club Noord-Holland

Voor de zündapp en oldtimer liefhebber
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hier kan Uw bericht komen te staan. Neem contact op met de beheerder.
Soortgelijke onderwerpen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Rittenschema Piet Lakeman 2020
Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 2 maa 2020 - 21:22 van Ron537

» Rittenschema Piet Lakeman 2019
Ook even voorstellen , Assendelft Emptyvr 1 maa 2019 - 22:34 van Ron537

» Langdurig 510 project
Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 12 feb 2018 - 9:39 van Ron537

» Jan-willem wie is dat eigenlijk
Ook even voorstellen , Assendelft Emptywo 7 feb 2018 - 21:03 van J-w

» Zundapp beurs Wijchen 2018
Ook even voorstellen , Assendelft Emptywo 7 feb 2018 - 13:31 van markzundappie

» druk of niet druk?
Ook even voorstellen , Assendelft Emptyza 3 feb 2018 - 15:35 van peter zundapp gts 50

» Motorblok revisie in woord en beeld
Ook even voorstellen , Assendelft Emptywo 13 dec 2017 - 1:15 van Ron537

» Alarmknipperlichten
Ook even voorstellen , Assendelft Emptywo 22 nov 2017 - 23:22 van Ron537

» Rittenschema 2018 Piet Lakeman
Ook even voorstellen , Assendelft Emptydi 21 nov 2017 - 22:43 van Ron537

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Enquête

 

 Ook even voorstellen , Assendelft

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyza 15 aug 2015 - 21:27

Beste allemaal,

Sinds gisteren ben ik , Jur, 48 jr oud in het bezit van een 520-40 ks 125.
T speelde al een poosje dat ik zo'n monster wilde hebben en na verkoop van mn motor ivm gezondheids redenen nu maar iets minder snel.

T is een dingetje uit 1983 met zijn perikelen , vaststaande schijfrem, aanzuigrubber verdroogd en wat gescheurd.
Wat elektronica klusjes te gaan en opzoek naar een betaalbaar adres om het ding weer van zijn originele kleur en stickers te voorzien.

Alle hulp is erg welkom en waar ik kan zal ik bijspringen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyzo 16 aug 2015 - 14:25

Hallo Jur, welkom op dit (niet zo heel erg actieve...) forum voor Zündapp liefhebbers uit Noord Holland.

Maar ik heb wel meteen al een vraag over jouw Zündapp, en wel het type dat je opgeeft.
Weet je zeker dat het om een "520-40" gaat? Ik kan dat type/model nergens terugvinden vanuit het opgegeven bouwjaar. Zou het niet om een "521" kunnen gaan? Dat type is wel bekend.
Plaats eens een foto van je motor als het je lukt. Er zijn in de omgeving van jouw woonplaats Assendelft diverse Zündapp liefhebbers die jou wellicht wat informatie kunnen geven over de zaken die je wilt gaan aanpakken. Technische zaken zijn betrekkelijk eenvoudig op te lossen, maar vaak ook afhankelijk van de hoeveelheid geld die je eraan wilt uitgeven. Voor je vaststaande schijfrem kun je de remcilinder b.v. reviseren, of een nieuwe/gebruikte monteren, en die rubbers kun je vrijwel nog bij alle bekende leveranciers van Zündapp parts bestellen. Ook het bezoeken van diverse beursen kan het nodige opleveren. 't is maar net hoeveel geld en tijd je eraan wilt besteden.
Mocht je met een specifieke vraag zitten, laat het dan via het forum of via een PM weten, dan gaan we kijken wat eraan gedaan kan worden. Ik hoop ook dat er meer leden zijn die jouw berichten willen lezen en er eventueel op willen reageren.

Gr,
Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyzo 16 aug 2015 - 14:37

Hoi Ron,

Je hebt gelijk, t is een 521-40 KS125 uit 1983.
Het lijkt me inderdaad leuk om hier in NH met zn allen wat leuks te onderhouden en elkaar bij te staan.
T gaat mijn eerste keer worden dat ik zo,n klus ga doen :-)


Ook even voorstellen , Assendelft Zsmg5j

Ook even voorstellen , Assendelft Dlt1fb

Waarschijnlijk is de originele kleur oranje rood.
Die wil ik weer terug.

Ook even voorstellen , Assendelft Vq7gg9
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyzo 16 aug 2015 - 15:08

Da's een knappe fiets Jur, als die er zo uitziet als op jouw foto's.
Origineel zal deze dus wel oranje/rood of grijs geweest zijn, en werden veel van deze types uit Italië geïmporteerd.

Ik weet dat er bij jou in de buurt een zeer fanatieke Zündapp liefhebber woont, maar ook in b.v. Velsen-noord woont een erg betrokken Zündapp rijder.

Ben je een beetje bekend in het Zündapp wereldje, of moeten we je zien als beginnend/leek op technisch gebied en bekendheid met onderdelen leveranciers. Er zit nogal wat "kaf onder het koren", en worden veel spullen aangeboden die het "net niet" zijn, of veel te duur.

Laat maar weten. We loodsen je wel door het proces daar waar specifieke kennis ontbreekt.

Gr,
Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyzo 16 aug 2015 - 15:18

nou Ron,

Heel eerlijk , op Zundapp gebied ben ik een volkomen leek.
Zowel met het process van restauratie, onderdelen betrekken etc etc.
Ik ben er intussen dat ik een ongewild buizenframe type bezit , import uit Italie en met de nodige onderdelen problematiek qua levertijd.
maar dat boeit me niet, ik laat me niet weerhouden , ga stap voor stap door het proces.
Ik heb de remblokken,inlaatrubber,bougiecarterolie al gevonden , mede door de onderdelen catologus op zunflappie.

Wat dat loodsen betreft, noem het maar bij de hand nemen hahahahahaa ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyzo 16 aug 2015 - 15:32

OK Jur, met de site van Eddy Erkelens (Zunflappie) heb je al een schat aan informatie tot je beschikking.

Qua leveranciers van onderdelen zijn Massink en Zuntrade verreweg de beste, met de meest betrouwbare en originele onderdelen. Veel andere leveranciers betrekken hun onderdelen ook van deze bedrijven. Zitten voor ons wat "onhandig ver weg" in resp. Toldijk (Zutphen) en Hengelo, maar zijn beslist de moeite van een bezoekje waard.

Dus....als je informatie nodig hebt....laat het weten, en ik neem je bij de hand door het hele proces om van jouw 521/125cc weer een pronkstuk te maken.

Gr,
Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyzo 16 aug 2015 - 20:46

Hoi Ron,

Dank voor je toegezegde hulp, probeerde net de brembo remblokken via zundapshop te bestellen maar dat gaat steeds mis,
Zoek ook nog de knipperlicht stangetjes voorzijde zoals op ks en gts.
Mn bedoeling is nl het kuipje er af laten , vink mooier , maar de stangetjes kan ik zo nog niet vinden, heb jij nog een tip?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyzo 16 aug 2015 - 21:22

Hallo Jur, bedoel jij die "stangetjes" die met een plaatje onder de bout van de voorvering vastzitten?
Of die lossen stangetjes die aan de koplamp-oren bevestigd zijn.

Laat maar weten, dan ga ik eens rondsnuffelen in de voorraad van bevriende Zündapp leden.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyzo 16 aug 2015 - 21:45

Hoi Ron ,

Voor zover ik kan zien gaat het om de stangetjes voor aan de koplamporen.
Ik denk dat het ook het mooist zal zijn ivm het M stuur wat ik er op wil zetten.
Direct achter de koplamp bevestigingsbout zitten er standaard gaten in mn koplamporen, de punt loopt iets naar onder.

T zou mooi zijn als er iets op de plank ligt te wachten op hergebruik
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyzo 16 aug 2015 - 22:51

Ik ga voor je zoeken Jur.....weet wat je bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 10:13

T is weer echt sleutelweer vandaag ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 14:17

Jazeker Jur, want rijden met dit geitenweer is niet echt aan de orde. Nog ff een vraagje over de knippersteunen.
Er zijn meerdere types verkrijgbaar, maar is afhankelijk van de constructie van de koplamp oren.
De vorm en plaats van het gat b.v.
Zit dit op +/- 1 cm naar achteren vanaf de koplampbout, of zit het verder naar achteren, richting vorkpoot?
Deze RAW steun RVS zijn voor de eerstgenoemde montage, waarbij de bevestiging met de koplampbout plaatsvind, of deze RAW steun die met een moer aan de achterzijde van het koplamp-oor bevestigd wordt.
Die laatste heb ik eventueel wel, maar van één ervan is de moer nergens meer te vinden.
Eventueel heb ik er ook nog de zwarte kunststof kapjes bij zoals op deze afbeelding: RAW steun kapje

Kijk eerst maar wat je nodig hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 17:33

Hoi Ron,

Dank voor je moeite kerel.
in het koplampoor zit idd ruim een 1 cm verder een groot gat.
Ik vond bij Lou in Uitgeest 2 stangetjes die passen , of het zo hoort weet ik niet.

t kuipje is er af , ik zal nog een foto posten als ik ze op mn laptop heb , eerst eten maken, ik rammel.

Teleurstelling is wel groot, veel klopt er niet aan het ding, cockpit heeft verschillende klokken, lijken uiterlijk hetzelfde maar als je goed kijkt ligt de 1 hoger dan de ander, ik de boel gesloopt natuurlijk en ontdekking rijker.
versnellingsbak bedrading klopt niet, remlichtschakelaar schijfrem doet niks, rempot lekt.
enzo maar verder.

vraag me inmiddels af wat de geschiedenis van mijn veel te duur gekochte motortje is.

t zal zich allemaal oplossen maar blij word ik er ff niet van.

groet

Jur
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 17:42

Hoi Jur,als je het kuipje eraf laat, is de Zündapp sowieso niet (meer) origineel. Maar dat hoeft natuurlijk geen belemmering te zijn. Jij moet het mooi vinden, daar gaat het om.
Voor de hoogte van de toerenteller, is er een speciale ring die aan de bovenzijde eronder gelegd kan worden. Ik heb nog wel ergens zo'n ring liggen.
Versnellingsbak bedrading ?????? Leg eens uit,want dat snap ik niet.
Remlicht-schakelaar schijfrem zit in de handle. Blijven haperen na lange tijd stilstaan. Nieuwe zijn niet zo duur.
En ja.....een eenmaal aangeschafte Zündapp is en blijft altijd duur. Oudijzer waarde is misschien € 100,- maar de liefhebberswaarde is vele malen hoger en "wat de gek ervoor geeft".
Straks heb jij een hele mooie 125, en dan denk je niet meer aan die uitgaven. (hoop ik...)

Eerst maar ff eten dan....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 19:09

Ook even voorstellen , Assendelft 24ecl5c
Terug naar boven Ga naar beneden
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 19:12

Ook even voorstellen , Assendelft 15nn4ly
Terug naar boven Ga naar beneden
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 19:15

Zo is hij geworden Ron.
Met bedrading versnellingsbak bedoel ik vrijstandlampje, die brand altijd.
Ook zijn schroeven van de cockpit dol gedraaid, zat teflontape tussen.
Hij zal wel grondig uit elkaar moeten dus.

Ik zal eerst eens opzoek gaan naar een heftafel want alles op mn knieen doen zie ik niet zitten ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 21:26

Ja.....dat kan ook, maar is niet de juiste bevestiging. Het gat is veel te groot, voor dat kleine uitstekende deel van de stang aan de bevestigingszijde achter de grondplaat, waar de kabeltjes doorlopen, dat eigenlijk precies moet passen, waarmee tevens de stang wordt geborgd tegen verdraaien. Maar goed, het werkt zo natuurlijk ook wel. Het gat in de koplamp oor is daar ook eigenlijk niet voor bedoeld, omdat er origineel een kuip opzit,en dat gat dan alleen dient om de kabels doorheen te leiden. Vandaar ook het naar binnen afgeronde gat.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 21:39

Ben ik met je eens Ron, zijn er voor dat grote gat ook steuntjes of zit ik dan aan oren vast?
Ik heb het bovenclipje van de koplamp ook moeten borgen , was gelijmd en glas hing er wat uit, rubber zat er niet tussen dus moet ook op zoek naar een koplamp, dan wil ik meteen een verchroomde.

Wat kom je veel tegen als je ergens aan begint he
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 22:21

Ja Jur, als je eenmaal begint, dan kom je van alles tegen dat "niet helemaal lekker" zit, of mooier kan.
Gelukkig zijn er nog veel onderdelen verkrijgbaar, maar soms is het ook goed zoeken om een leuke prijs te bedingen.
Voor die koplamp-oren kun je altijd nog eens kijken of je wat tegenkomt. Zijn in principe ook niet erg prijzig. Op beursen (HHWaard b.v.) kom je nog wel eens wat tegen. Maar zoals je het nu hebt gemonteerd werkt het toch ook!
Let bij koplampen op dat er een "E" keurmerk inzit, want daar wordt opgelet bij de RDW en andere officiële instanties.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 22:26

Nou heb ik over je andere bericht heen gelezen m.b.t. dat vrijloop lampje in de cockpit.
Dat komt, omdat deze voorziening niet aanwezig is op dit type motorblokken. Dat is alleen in gebruik bij de laatste 314 blokken, die onder het laatste type KS80 (537) gemonteerd waren.
Ikzelf, heb dat groene lampje aangesloten op het licht. Kleinlicht is groen, grootlicht is blauw.
Zo heeft 'ie toch nog een functie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 22:52

Dank voor je tip Ron, das een slimme oplossing.
Ga ik misschien ook wel doen.
Ik merk dat er bij jou een hoop kennis zit.

Onderhouden we samen een forum zo ;-)

Dat ie los moet is wel zeker, ik wacht nog ff , paar ritjes en dan aan de bak , lekker in de wintermaanden opkuisen en af maken dat ding
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyma 17 aug 2015 - 23:10

Er zit binnen de leden van dit forum verspreidt, enorm veel kennis. Maar het is jammer dat zo weinig mensen die kennis hier ook delen. Je bent toch niet voor niets lid van dit forum? Staat ook weer tegenover, dat als je Zündapp eenmaal OK is, je niet meer zo vaak op het forum te vinden bent.
Dus gaan we er maar ff vanuit, dat alle Zündapp's van de leden in topconditie verkeren, en hier niets (meer) te zoeken hebben..... Sad Sad Sad

En als ik het niet weet, dan is er altijd nog onze steunen toeverlaat van Fa. Massink, die alle onderdeel-nummers van Zündapp uit z'n hoofd kent, en weet of ze nog gemaakt worden of niet.
Die man die dat allemaal weet heet Jos Kemperink, dus dan weet je bij wie je terecht kunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Jur
Sleutelaar
Sleutelaar



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-08-15

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyvr 21 aug 2015 - 13:44

Nou Ron ,

Daar is de pechvogel weer.
Ik heb het rubber tussen carburateur en cilinder vervangen, dat werkt weer.
Nu blijkt mn rempomp toch niet goed, handvat heeft dolle draad en de rempomp lekt bij het reservoir.
Ik zit dus aan een nieuwe blokhendel vast met remreservoir en lichtschakelaar.

Dat gaat een zoektocht worden, Massink heeft niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ron537
Admin
Admin
Ron537


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 273
Woonplaats : Nazareth

Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Emptyvr 21 aug 2015 - 15:50

Voor alles is een oplossing Jur....vraag is alleen of je voor origineel gaat.
Bij mijn 'huisleverancier' www.zundappwereld.nl is er een goed bruikbaar alternatief:
Rempomp compleet
Deze heb ik ooit eens voor iemand gebruikt en er kan ook een remlicht schakelaar aan gemonteerd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html
Gesponsorde inhoud





Ook even voorstellen , Assendelft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen , Assendelft   Ook even voorstellen , Assendelft Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ook even voorstellen , Assendelft
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zündapp Club Noord-Holland :: Wie ben jij?? Wat rij jij??-
Ga naar: